Моят червенушко: Tео си купи Hyundai i30 3rd. Gen. (PDE) 1.4 MPI
- teou
- Site Admin
- Мнения: 3039
- Регистриран на: 23 Ное 2012 19:57
- Местоположение: Dreieich - Dreieichenhein (Hessen) / София / Синеморец
- Обратна връзка:
Re: Моят червенушко: Tео си купи Hyundai i30 3rd. Gen. (PDE) 1.4 MPI
Днес отидох да сменям гуми (то тук междувременно второ лято настъпи с температури от 25 градуса) и ми казаха, че има сервизна акция за софтуера на камерата. Наляха новия софтер, да видим сега дали ще вижда по-добре като е дъждовно времето.
Дарения за Nethelpforums.net чрез Epay.bg или Paypal и кредитни карти | Всички мои теми са с лиценз CC BY-NC-SA
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
- teou
- Site Admin
- Мнения: 3039
- Регистриран на: 23 Ное 2012 19:57
- Местоположение: Dreieich - Dreieichenhein (Hessen) / София / Синеморец
- Обратна връзка:
Re: Моят червенушко: Tео си купи Hyundai i30 3rd. Gen. (PDE) 1.4 MPI
Отдавна не съм писал, а колицата е вече на почти 13 к км. Какво съм купувал и как харчи виждате в профила от подписа. Ъпдейта на камерата работи добре, не се изключва и намали фалшивото задействане. Други сервизни акции не е имало.
Иначе от по-интересните и успешни покупки на аксесоари е това, не си спомням дали писах.
Доволен съм от камерката, качеството е посредствено, но върши работа.
Индикатора на батерията 3 месеца по-късно още е на макс, ще видим как ще е зимата.
Ето как стана при мен:
п.с. Разхода скочи, щото не си давам вече зор да карам икономично, телефонирам от паркинги в затворена и работеща кола заради жегата, ожлаждам на място преди да тръгна, на аутобана карам сс 190-200 и т.н.
Иначе от по-интересните и успешни покупки на аксесоари е това, не си спомням дали писах.
Доволен съм от камерката, качеството е посредствено, но върши работа.
Индикатора на батерията 3 месеца по-късно още е на макс, ще видим как ще е зимата.
Ето как стана при мен:
п.с. Разхода скочи, щото не си давам вече зор да карам икономично, телефонирам от паркинги в затворена и работеща кола заради жегата, ожлаждам на място преди да тръгна, на аутобана карам сс 190-200 и т.н.
- Прикачени файлове
-
- IMG_20190404_172047_1_1.jpg (27.89 KiB) Преглеждано 5543 пъти
-
- IMG_20190403_160321_1.jpg (105.37 KiB) Преглеждано 5543 пъти
Дарения за Nethelpforums.net чрез Epay.bg или Paypal и кредитни карти | Всички мои теми са с лиценз CC BY-NC-SA
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
-
- Старши потребител
- Мнения: 393
- Регистриран на: 27 Дек 2012 21:58
- Местоположение: гр. Варна
Re: Моят червенушко: Tео си купи Hyundai i30 3rd. Gen. (PDE) 1.4 MPI
200 не ѝ ли идват малко множко
- teou
- Site Admin
- Мнения: 3039
- Регистриран на: 23 Ное 2012 19:57
- Местоположение: Dreieich - Dreieichenhein (Hessen) / София / Синеморец
- Обратна връзка:
Re: Моят червенушко: Tео си купи Hyundai i30 3rd. Gen. (PDE) 1.4 MPI
Откъм шаси и аеродинамика е ок, мислено за докъм 230, защото има и по-силни двигатели (докъм 180 коня стандартно, макар и не в Европа). Вече на спортния модел Н който е за 250+ км/ч и 300+ коня има промени в окачването и допълнителни разпъващи греди по купето.
Откъм мотор, колела и гуми 15ки и спирачни дискове аз съм с по-базов модел и всичко е напаснато/намалено съразмерно, т.е. на 100 кс мотора има по-тесни гуми за да е по-икономична колата, съответно 2 см по-малки дискове, щото като не може да се засили няма нужда и да спира толкоз и така, видимо е мислена за под 200 да се кара.
Та в този ред на мисли на моята специално 200те по километраж (по гпс не съм мерил но сигурно ще са 185-190) са й на границата. Вдига ги само по леко надолнище. На равно 190 по километраж и изключва климатика автоматично. С климатик на средна степен на равно крузването е със 180 и колата си е стабилна. Но разхода става 13. За кратки дистанции 10-20-100 км се преглъща, вече ако трябва да карам 500 км и нагоре преход ще се замисля дали съм ок с удвоения спрямо каране със 120 разход и дали ми се дават още 50 евра за бензин отгоре, но истината е, че не съществува такава магистрала, която да позволяа каране 500 км с 200+. Немските магистрали са много яки откъм настилка и ширина (обикновено, че има и някои дето на нищо не мязат като наща Тракия), само че са и много натоварени и много ремонтирани.
Откъм мотор, колела и гуми 15ки и спирачни дискове аз съм с по-базов модел и всичко е напаснато/намалено съразмерно, т.е. на 100 кс мотора има по-тесни гуми за да е по-икономична колата, съответно 2 см по-малки дискове, щото като не може да се засили няма нужда и да спира толкоз и така, видимо е мислена за под 200 да се кара.
Та в този ред на мисли на моята специално 200те по километраж (по гпс не съм мерил но сигурно ще са 185-190) са й на границата. Вдига ги само по леко надолнище. На равно 190 по километраж и изключва климатика автоматично. С климатик на средна степен на равно крузването е със 180 и колата си е стабилна. Но разхода става 13. За кратки дистанции 10-20-100 км се преглъща, вече ако трябва да карам 500 км и нагоре преход ще се замисля дали съм ок с удвоения спрямо каране със 120 разход и дали ми се дават още 50 евра за бензин отгоре, но истината е, че не съществува такава магистрала, която да позволяа каране 500 км с 200+. Немските магистрали са много яки откъм настилка и ширина (обикновено, че има и някои дето на нищо не мязат като наща Тракия), само че са и много натоварени и много ремонтирани.
Дарения за Nethelpforums.net чрез Epay.bg или Paypal и кредитни карти | Всички мои теми са с лиценз CC BY-NC-SA
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
-
- Старши потребител
- Мнения: 393
- Регистриран на: 27 Дек 2012 21:58
- Местоположение: гр. Варна
Re: Моят червенушко: Tео си купи Hyundai i30 3rd. Gen. (PDE) 1.4 MPI
Знам ги аз немските магистрали много добре Преди години пробвах да карам едно опелче пак с 1.4 двигател ама на 180+ видимо почваше да се мъчи а и на мен не ми беше много комфортно да карам с обороти близки до критичните.
- teou
- Site Admin
- Мнения: 3039
- Регистриран на: 23 Ное 2012 19:57
- Местоположение: Dreieich - Dreieichenhein (Hessen) / София / Синеморец
- Обратна връзка:
Re: Моят червенушко: Tео си купи Hyundai i30 3rd. Gen. (PDE) 1.4 MPI
Още нещо, от което бях супер доволен зимата: подгрев за дупето, като за 20 евро е супер, много бързо нагрява до степен 1 (2 не ползвах), няма прегряване горещи кабели и паднали бушони, от което се притеснявах...явно послъгват за мощността, но и тази е достатъчна.
https://www.amazon.de/gp/product/B07K7L73QK/
https://www.amazon.de/gp/product/B07K7L73QK/
Дарения за Nethelpforums.net чрез Epay.bg или Paypal и кредитни карти | Всички мои теми са с лиценз CC BY-NC-SA
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
- teou
- Site Admin
- Мнения: 3039
- Регистриран на: 23 Ное 2012 19:57
- Местоположение: Dreieich - Dreieichenhein (Hessen) / София / Синеморец
- Обратна връзка:
Re: Моят червенушко: Tео си купи Hyundai i30 3rd. Gen. (PDE) 1.4 MPI
Внимание за собствениците на по-нови Хюндаи: ако сте намислили да си хаквате колата и да си купите CAN адаптер, анализатор, интерфейс, имайте предвид, че някъде около 2018-та компанията започва да филтрира кан сигналите към обд буксата. Т.е. кан адаптерите вързани към обд няма да показват нищо. Филтрирането по всичко изглежда е софтуерно, защото пиновете са си там и се ползват за обд протокола. Намислил съм да преснифя фирмената диагностика и ако мога да разбера каква е "паролата" за отключване, но за този проект засега не остава време.
Това не значи, че не можете да ползвате кан...но ще трябва да разглобявате и запоявате. Аз лично съм по-скоро за промяната, защото намалява вероятността от кражба и хакване на автомобила. Реално погледнато излагането на кан през тая букса не отговаря на спецификациите и винаги е било мързел от страна на автопроизводителите, и съответно риск за сигурността.
Засегнати модели като минимум са Йоник и и30 2017 и нагоре, вероятно и всички по-нови модели.
Това не значи, че не можете да ползвате кан...но ще трябва да разглобявате и запоявате. Аз лично съм по-скоро за промяната, защото намалява вероятността от кражба и хакване на автомобила. Реално погледнато излагането на кан през тая букса не отговаря на спецификациите и винаги е било мързел от страна на автопроизводителите, и съответно риск за сигурността.
Засегнати модели като минимум са Йоник и и30 2017 и нагоре, вероятно и всички по-нови модели.
Дарения за Nethelpforums.net чрез Epay.bg или Paypal и кредитни карти | Всички мои теми са с лиценз CC BY-NC-SA
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
- teou
- Site Admin
- Мнения: 3039
- Регистриран на: 23 Ное 2012 19:57
- Местоположение: Dreieich - Dreieichenhein (Hessen) / София / Синеморец
- Обратна връзка:
Re: Моят червенушко: Tео си купи Hyundai i30 3rd. Gen. (PDE) 1.4 MPI
Много съм зле. Да, гейт има, но няма парола, просто трябва да му се каже, че започва диагностична сесия и какво да се слуша. Да не е като директната връзка man in the middle но всъщност е достатъчно.
Обърквацията ми дойде от четене на стара документация. А в момента в автомобилните мрежи е страшна кочина. Драмата е малко като с уефи и биос при компютрите. Пази се някаква съвместимост със стандарта от 90те обд2 защото е залегнал в разни закони за следене на емисиите и сума ти стари диагностики, но вътрешно в съвременния автомобил нещата отдавна са с други протоколи и друга пропусквателна способност.
Така че просто е трябвало да се сетя да ползвам и UDS / ISO-TP команди и да броудкастна до всички мрежови участници че започва стандартна диагностична сесия (81).
Това го установих, след като вързах Korlan usb2can в ролята на снифер с един Y obd кабел заедно с Anyscan a30 диагностика и преслушах какво праща самата диагностика. Така че сега имам лог файл, който чака да имам време да го анализирам.
Между другото горещо я препоръчвам тая диагностика. Става за всяка кола и бая неща са успяли да reverse engineer-нат китайците.
http://www.xtooltech.com/EN/ProductView/IVCI2.html
Даже сега й е паднала цената под 100 евра
https://m.de.aliexpress.com/item/4001217404049.html
Единственото което е, ако гледате какви функции поддържа за вашата кола, гледайте на уеб страницата, пдфите са остарели.
http://www.xtooltech.com/EN/FnList.html
Нивото е почти дилърско. (При мен чете към 250 параметъра живи данни в сравнение със сигурно 50 по обд стандарт с obdlink lx адаптера). Липсват някои специални функции, също така обучението на ключове нарочно не са го вкарали, защото продават друг продукт за целта. Харесва ми, че може да се тегли или трие по марки коли, иначе да се изтегли всичко е няколко гигабайта. Английския на китайците е малко...ама се свиква. Така например са се чудели как да преведат 1 и 0 и са решили отворена и затворена ел. Верига да е. Но е леко смешно, като стигнах до датчика за отворена врата...съответно когато е отворена е със стойност 1 бинарно и преведено като closed.
Иначе установих, че невероятни неща се командват от компютър:примерно осветлението на ключалката или диодчето в копчето за централното заключване...да, има отделна команда и реле само за тая лампичка.
Атачвам и един примерен рипорт за живи данни от този адаптер. 250 неща като гледам са само по двигателя.
Обърквацията ми дойде от четене на стара документация. А в момента в автомобилните мрежи е страшна кочина. Драмата е малко като с уефи и биос при компютрите. Пази се някаква съвместимост със стандарта от 90те обд2 защото е залегнал в разни закони за следене на емисиите и сума ти стари диагностики, но вътрешно в съвременния автомобил нещата отдавна са с други протоколи и друга пропусквателна способност.
Така че просто е трябвало да се сетя да ползвам и UDS / ISO-TP команди и да броудкастна до всички мрежови участници че започва стандартна диагностична сесия (81).
Това го установих, след като вързах Korlan usb2can в ролята на снифер с един Y obd кабел заедно с Anyscan a30 диагностика и преслушах какво праща самата диагностика. Така че сега имам лог файл, който чака да имам време да го анализирам.
Между другото горещо я препоръчвам тая диагностика. Става за всяка кола и бая неща са успяли да reverse engineer-нат китайците.
http://www.xtooltech.com/EN/ProductView/IVCI2.html
Даже сега й е паднала цената под 100 евра
https://m.de.aliexpress.com/item/4001217404049.html
Единственото което е, ако гледате какви функции поддържа за вашата кола, гледайте на уеб страницата, пдфите са остарели.
http://www.xtooltech.com/EN/FnList.html
Нивото е почти дилърско. (При мен чете към 250 параметъра живи данни в сравнение със сигурно 50 по обд стандарт с obdlink lx адаптера). Липсват някои специални функции, също така обучението на ключове нарочно не са го вкарали, защото продават друг продукт за целта. Харесва ми, че може да се тегли или трие по марки коли, иначе да се изтегли всичко е няколко гигабайта. Английския на китайците е малко...ама се свиква. Така например са се чудели как да преведат 1 и 0 и са решили отворена и затворена ел. Верига да е. Но е леко смешно, като стигнах до датчика за отворена врата...съответно когато е отворена е със стойност 1 бинарно и преведено като closed.
Иначе установих, че невероятни неща се командват от компютър:примерно осветлението на ключалката или диодчето в копчето за централното заключване...да, има отделна команда и реле само за тая лампичка.
Атачвам и един примерен рипорт за живи данни от този адаптер. 250 неща като гледам са само по двигателя.
- Прикачени файлове
-
- 2020-09-23anon.pdf
- (17.81 KiB) Свалено 783 пъти
Дарения за Nethelpforums.net чрез Epay.bg или Paypal и кредитни карти | Всички мои теми са с лиценз CC BY-NC-SA
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
- teou
- Site Admin
- Мнения: 3039
- Регистриран на: 23 Ное 2012 19:57
- Местоположение: Dreieich - Dreieichenhein (Hessen) / София / Синеморец
- Обратна връзка:
Re: Моят червенушко: Tео си купи Hyundai i30 3rd. Gen. (PDE) 1.4 MPI
Между другото за по-читавите обд адаптерчета като гореспоменатото:
Терминал за телефона
https://play.google.com/store/apps/deta ... h_terminal
Терминал за линукс
http://can4eve.bitplan.com/index.php/OBDLink_LX
Терминала за уиндоус е ясен надявам се, примерно putty и гледаме кой е порта в дивайс мениджъра.
А един доста изчерпателен списък на командите има наппимер тук
https://www.scantool.net/scantool/downl ... frpm_d.pdf
Терминал за телефона
https://play.google.com/store/apps/deta ... h_terminal
Терминал за линукс
http://can4eve.bitplan.com/index.php/OBDLink_LX
Терминала за уиндоус е ясен надявам се, примерно putty и гледаме кой е порта в дивайс мениджъра.
А един доста изчерпателен списък на командите има наппимер тук
https://www.scantool.net/scantool/downl ... frpm_d.pdf
Дарения за Nethelpforums.net чрез Epay.bg или Paypal и кредитни карти | Всички мои теми са с лиценз CC BY-NC-SA
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
- teou
- Site Admin
- Мнения: 3039
- Регистриран на: 23 Ное 2012 19:57
- Местоположение: Dreieich - Dreieichenhein (Hessen) / София / Синеморец
- Обратна връзка:
Re: Моят червенушко: Tео си купи Hyundai i30 3rd. Gen. (PDE) 1.4 MPI
В допълнение на темата с универсалните диагностики, които имат повече функции от китайските елм327 клонинги дето са по 5 долара:
За мен Xtool а30-a си остава безспорен лидер, с това че се плаща 1 път и имаш достъп до всичко (всички марки коли завинаги, няма абонаменти), и с това че има и активни тестове, т.е. можеш да задействаш разни релета, примерно да тестваш работи ли високата степен на вентилатора на мотора без да е загрял до необходимата температура. Проблема с Хтуула при мен в Германия е, че трудно се внася от Китай, и малкото продавачи слагат супер надценка и отива в момента към 200 евро. Но в БГ може и да е по-лесно с Алиекспреса. Между другото а30 вече има варианти обикновен, М и D - разликата е в специалните функции, например дали може да се калибрира АБС-а след смяна на спирачна течност и накладки при някои марки коли. Та вниманайте кой вариант взимате, в ebay и алито често не е упоменато.
Но все пак тествах и едно от другите по-известни имена в този бранш (Xtool, Launch, Creader, Thinkdiag, Delphi).
А именно, американската Think. Която се оказва че е Launch, но не това е най-интересното. Оказва се, че американците са поръчали на китайците да им правят хардуера, а последните просто продават част от продукцията под собствен бранд Topdon. Това го разбрах съвсем случайно докато се рових в сайта на FCC и освен снимките на платка на топдон на която пише тинк, намерих и писмо в което китайците молят за още един уникален номер без сертификация, защото хардуера е същия но с друг пластмасов корпус....
Чисто емпирично инсталирах апликацията на топдон, активирах адаптера там, после инсталирах и апа на Тинк и той веднага ми показа адаптера като тинк и като активен и ми свали вече платените пакети. Демек и сървърите са едни и същи!
Ще кажете какво ни бърка цялата схема. Бърка ни дотолкова, доколкото цената на топдона е наполовина, както на придобиване (50 евро) така и на годишните абонаменти (20 долара). Тук идва и единствения недостатък - абонаментния модел на годишна база. С покупката на хардуера получавате 5 безплатни пакета, което за частни лица би трябвало да стига, ако нямате повече от 5 различни марки коли в домакинството... Интересно е дали може да се активира 1 марка 5 години по ред, но това ще ви кажа догодина по това време. За 50 евро ако може така ще е чудесно.
Другият кусур е, че има неточности в каталога на функциите в двата сайта. По-специално в това поддържат ли се активиране на релета (bi directional control, actuator test). Според базата данни за моята кола - да. На практика обаче не. В интерес на истината в офертата на топдон не е упоменато, а в тази на тинк обаче е. А и хардуера и софтура е идентичен. Според мен в даден момент са решили да деактивират тая функция за това евтино адаптерче на ниво сървър (както споменах всеки уред минава през онлайн активация, за да няма клонинги, освен разбира се Тинк и Топдон), и са забравили старите рекламни материали.
https://www.amazon.de/ThinkDiag-Bluetoo ... 088FHYVFD/
https://www.amazon.de/TOPDON-SmartDiag- ... 08TJ99Z94/
П.с. Ако решите да купите кое да е от трите - хтуул, топдон, тинк - втора ръка, не забравяйте да питате продавача за активационния код! Ще ви трябва при инсталация на програмата на нов телефон.
П.п.с. Carista, една от двете най-читави аматьорски диагностики за ВАГ заедно с OBD11, се чакат да пуснат поддръжка и на други марки коли. Ще бъде интересно.
За мен Xtool а30-a си остава безспорен лидер, с това че се плаща 1 път и имаш достъп до всичко (всички марки коли завинаги, няма абонаменти), и с това че има и активни тестове, т.е. можеш да задействаш разни релета, примерно да тестваш работи ли високата степен на вентилатора на мотора без да е загрял до необходимата температура. Проблема с Хтуула при мен в Германия е, че трудно се внася от Китай, и малкото продавачи слагат супер надценка и отива в момента към 200 евро. Но в БГ може и да е по-лесно с Алиекспреса. Между другото а30 вече има варианти обикновен, М и D - разликата е в специалните функции, например дали може да се калибрира АБС-а след смяна на спирачна течност и накладки при някои марки коли. Та вниманайте кой вариант взимате, в ebay и алито често не е упоменато.
Но все пак тествах и едно от другите по-известни имена в този бранш (Xtool, Launch, Creader, Thinkdiag, Delphi).
А именно, американската Think. Която се оказва че е Launch, но не това е най-интересното. Оказва се, че американците са поръчали на китайците да им правят хардуера, а последните просто продават част от продукцията под собствен бранд Topdon. Това го разбрах съвсем случайно докато се рових в сайта на FCC и освен снимките на платка на топдон на която пише тинк, намерих и писмо в което китайците молят за още един уникален номер без сертификация, защото хардуера е същия но с друг пластмасов корпус....
Чисто емпирично инсталирах апликацията на топдон, активирах адаптера там, после инсталирах и апа на Тинк и той веднага ми показа адаптера като тинк и като активен и ми свали вече платените пакети. Демек и сървърите са едни и същи!
Ще кажете какво ни бърка цялата схема. Бърка ни дотолкова, доколкото цената на топдона е наполовина, както на придобиване (50 евро) така и на годишните абонаменти (20 долара). Тук идва и единствения недостатък - абонаментния модел на годишна база. С покупката на хардуера получавате 5 безплатни пакета, което за частни лица би трябвало да стига, ако нямате повече от 5 различни марки коли в домакинството... Интересно е дали може да се активира 1 марка 5 години по ред, но това ще ви кажа догодина по това време. За 50 евро ако може така ще е чудесно.
Другият кусур е, че има неточности в каталога на функциите в двата сайта. По-специално в това поддържат ли се активиране на релета (bi directional control, actuator test). Според базата данни за моята кола - да. На практика обаче не. В интерес на истината в офертата на топдон не е упоменато, а в тази на тинк обаче е. А и хардуера и софтура е идентичен. Според мен в даден момент са решили да деактивират тая функция за това евтино адаптерче на ниво сървър (както споменах всеки уред минава през онлайн активация, за да няма клонинги, освен разбира се Тинк и Топдон), и са забравили старите рекламни материали.
https://www.amazon.de/ThinkDiag-Bluetoo ... 088FHYVFD/
https://www.amazon.de/TOPDON-SmartDiag- ... 08TJ99Z94/
П.с. Ако решите да купите кое да е от трите - хтуул, топдон, тинк - втора ръка, не забравяйте да питате продавача за активационния код! Ще ви трябва при инсталация на програмата на нов телефон.
П.п.с. Carista, една от двете най-читави аматьорски диагностики за ВАГ заедно с OBD11, се чакат да пуснат поддръжка и на други марки коли. Ще бъде интересно.
Дарения за Nethelpforums.net чрез Epay.bg или Paypal и кредитни карти | Всички мои теми са с лиценз CC BY-NC-SA
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
- teou
- Site Admin
- Мнения: 3039
- Регистриран на: 23 Ное 2012 19:57
- Местоположение: Dreieich - Dreieichenhein (Hessen) / София / Синеморец
- Обратна връзка:
Re: Моят червенушко: Tео си купи Hyundai i30 3rd. Gen. (PDE) 1.4 MPI
След 3 години вярна служба монитора предаде богу дух. За този период соларните панели потъмняха и в тях влезе вода и мръсотия, но въпреки това не се наложи зареждане през усб. Сега съм поръчал една подобна, брандирана като аег, пак 100 евро.teou написа: ↑30 Юни 2019 21:58 Отдавна не съм писал, а колицата е вече на почти 13 к км. Какво съм купувал и как харчи виждате в профила от подписа. Ъпдейта на камерата работи добре, не се изключва и намали фалшивото задействане. Други сервизни акции не е имало.
Иначе от по-интересните и успешни покупки на аксесоари е това, не си спомням дали писах.
Доволен съм от камерката, качеството е посредствено, но върши работа.
Индикатора на батерията 3 месеца по-късно още е на макс, ще видим как ще е зимата.
Ето как стана при мен:
п.с. Разхода скочи, щото не си давам вече зор да карам икономично, телефонирам от паркинги в затворена и работеща кола заради жегата, ожлаждам на място преди да тръгна, на аутобана карам сс 190-200 и т.н.
Дарения за Nethelpforums.net чрез Epay.bg или Paypal и кредитни карти | Всички мои теми са с лиценз CC BY-NC-SA
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor:
Вила Малина - вашата почивка в с. Синеморец
Профил на колата ми в Spritmonitor: